سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یابــــــــو ســــــــــــــــــوار

صفحه خانگی پارسی یار درباره

منم منم یابوسوار..............

    نظر
منم منم یابوسوار
منم منم یابوسوار                اسمم شده یابوسوار
منم منم یابوسوار                   فصل دلم فصل بهار
منم منم یابوسوار                  ولی نشدم یابوسوار
منم منم یابوسوار                منم هستم موتورسوار
منم منم یابوسوار                      یابو برام نمیشه آر
منم منم یابوسوار              
اصلا نمیشینم بیکار
منم منم یابوسوار                     شدم الان
MDFکار
منم منم یابوسوار                 خدام همیشه بوده یار
منم منم یابوسوار             بودم دوستامو یاروغمخوار
منم منم یابوسوار              کسی که میمونه بی یار
منم منم یابوسوار                   کار دلم کشید به دار
منم منم یابوسوار                     از دنیا شدم بی زار
منم منم یابوسوار                    بدست میارم دل یار
منم منم یابوسوار                    تنها دارم یه دونه یار

منم منم یابوسوار                    حرف دلم حرف فرار
منم منم یابوسوار                  ختم کلام اینم یه کار